Monday, May 2, 2011

LETS JOIN OUR 1st GIVEAWAY

klik banner untuk join :)

Saya kalau nak review blog ni sure tatau. yelah, baru sekangkang jagung duk nginap dalam rumah blogspot ni. Satu apa tatau. Ada dulu saya siap blur kalau orang suruh follow guna GFC. saya siap cakap lagi, what the hell is GFC. Then dah berkurun beranakpinak bercucu cicit barulah saya tahu yang GFC tuh adalah google Friends Connect. Tulah kan, dah bodoh, tak pandai pulak tuh. huhuuu

Tapi apa yang saya kagum dengan BDC adalah, BDC berani buat contest. yelah, nak buat contest yang paling takut adalah "ada ke orang nak join ?" "kalau orang tanak join apa jadi? malulah aku !!" dan sebagainya. Sedangkan nak promot blog pun terketarketar lagi kepala tumit.  Takut beb ! mana tahu blog busuk lalat hinggap ni, ada ke yang nak datang bertandang ? tah tah kalau dengar dari 10 batu jauhnya, pun orang still lagi tank datang jenguk. yelah, sapelah kita eh silap, sapalah saya kan. kalau nak dicomparekan dengan cikepal, abang ben and so on. :( sedih sedih. So, BDC dah ada courage yang kuat untuk push that wall yang menghimpit diri saya ni supaya tidak menghimpit dan menindas BDC. GOODJOB !! :) 

Doadoakanlah saya jadi sekuat BDC eh. hehehe:)

p/s : bukan senang kan nak buat online business kan ? hanya yang tahan and tabah saja mampu. AND you have to know that you guys are one of those people yang tabah tuh :)

ajaaaa ajaaaaaaa fighting !! :) 


tag : LISA, AMY, FIRUS, YAT, FATIN

1 comment:

Dress Cinta said...

Thanks for joining the giveaway!!
Nice entry... good luck dear:)