Monday, May 2, 2011

MAMACHIA 1st GIVE AWAY

klik banner untuk join :)

Tag : Lisa, Yat

Tahu tak apa yang saya fikir bile saat first saya tengok header Mamachia.


" wah, ni model mana nih ??"


Then bila scroll down lagi, nampak pic family mamachia. then saya terfikir lagi..


"Fuyooh ! Anak dah dua, Dah besar pulak tuh, tapi muka macam anak dara ! Cantik kottt !!"


Then saya belek belek lagi, tengok ada tab untuk kecantikan.


"Patutlah lawa, pandai jaga ! "


Tulah apa yang saya fikir. memang at first nampak mamachia ni cantik. Tapi bile dapat tahu dah ada family, rasa kagum dan rendah pulak diri ni. yelah, saya ni anak dara tapi -______________-" tak pandai betul jaga. huuuu

Hadiah rantai mutiara tuh sangat best !! kalau dapat memang nak bagi mak. sebab mak sangat minta dengan mutiara. dulu pernah hilang sekali, bila dapat tahu hilang tuh, mak nangis. huuuu cian mak. dah la saya yang hilangkan. huhuuuu :(

Okay, lah. thank you mamachia buat GA nih. :)

No comments: